Onko sinulle kysymyksiä tai tarvitsetko apua? Me autamme.
Usein kysyttyä
Ostaminen Sellpystä
Jos kadut ostostasi, voit palauttaa tuotteen 30 päivän kuluessa, edellyttäen että tuotteen ID-etiketti on yhä paikoillaan ja tuote on samassa kunnossa, jossa vastaanotit sen. Palautus rekisteröidään Sellpy-profiilistasi löytyvän palautusta koskevan tilauksen kautta. Palautustarran hinta alkaen 4,99 EUR. Kun rekisteröit palautuksen, saat meiltä palautustarran PDF-tiedostona. Hyvitykset maksetaan 14 päivän kuluessa siitä, kun tuote on vastaanotettu varastollamme. Saat vahvistuksen sähköpostitse, kun palautus on käsitelty, ja hyvitys maksetaan kolmen päivän kuluessa vahvistuksesta.
Reklamointi rekisteröidään Sellpy-profiilistasi löytyvän reklamaatiota koskevan tilauksen kautta. Valitse tuote, jonka haluat reklamoida, ja seuraa ohjeita. Vastaamme sinulle 1–2 arkipäivän sisällä. Älä lähetä tuotetta takaisin ennen kuin olet saanut vastauksen. Jos pakettisi on kadonnut tai vahingoittunut kuljetuksen aikana, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Tilaamasi toimitusaika on näkyvissä kassalla ja tilaussivulla. Kun paketti on luovutettu kuljetusyritykselle, voit seurata sitä koko matkan ajan. Näet arvioidun toimitusajan ostoskorissa ennen tilauksen viimeistelyä ja tilausvahvistuksessa. Tilauksesi lähetetään valitsemallasi toimitustavalla.
Sellpy Credits -pisteet toimivat maksuvälineenä, kun teet ostoksia Sellpyn valikoimasta. Niitä hankitaan vaihtamalla myyntiosuus Sellpy Credits -pisteiksi (5% lisäarvoa ostoksia varten) tai ostamalla lahjakortti. Yksi Sellpy Credit on arvoltaa 1euroa ja ne ovat voimassa vuoden.
Jos tilauksesi on kadonnut tai se on vaurioitunut kulketuksen aikana, voit tietenkin ilmoittaa tästä Sellpylle. Tutkimme tällöin tapahtunutta yhdessä kuljetusyhtiön kanssa ja palaamme sinulle ratkaisun kanssa. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi apua. Saat nopeimman vastauksen chatin kautta.
Jos ongelma koskee yksittäistä tuotetta tilauksestasi, rekisteröi reklamaatio Sellpy-profiilisi kautta. Kun olemme käsitelleet reklamaatiosi, saat vastauksen sähköpostiisi.
Myynti Sellpyn kautta
Sellpy huolehtii koko myyntiprosessista puolestasi. Sinun tarvitsee vain tilata sininen Sellpy-kassi, pakata siihen myytävät tavarat ja lähettää kassi meille takaisin.
Lähetät pakatun Sellpy-kassin meille joko noutopalvelun kautta tai postin välityksellä, riippuen asuinpaikastasi. Noudon varaaminen on maksutonta.
Sellpy-kassi maksaa 2,99 euroa, ja sen hintaan sisältyy postitus ja nouto. Kun myyt tuotteen alle 50 eurolla, saat 40% sen arvosta. Kun myyt tuotteen yli 50 eurolla, saat saat 70% osuudesta, joka ylitää 50 euroa. Ilmoitusmaksu on aina 1.,2 euroa jokaista myyntiin julkaistua tuotetta kohden.
Arvioimme kaikki meille lähettämäsi tuotteet. Tuotteet, jotka ovat ehjiä, puhtaita ja voidaan arviomme mukaan myydä yli 5 euron hintaan, julkaistaan myyntiin. Saat tiedon tuotteista, jotka on lajiteltu pois ja lähetetään edelleen kierrätyskumppaneillemme. Sinulla on 3 päivää aikaa pyytää poislajiteltujen tuotteiden uudelleenarviointia. Tarkistamme ne uudelleen antamiesi lisätietojen perusteella. Jos tavara edelleen arvioidaan myyntikelvottomaksi, voit saada sen takaisin kotiin.
Voit aina muuttaa ilmoituksesi sisältöä. Klikkaa ilmoitusta ja valitse "Muokkaa" päivittääksesi tai lisätäksesi tietoja. Jos haluat meidän tekevän muutoksia, kuten uuden valokuvan ottaminen, voit lähettää muutospyynnön ilmoituksen kautta. Otamme sinuun yhteyttä, kun muutokset on tehty, ja voit tarkistaa ilmoituksen uudelleen.
Kyllä! Voit saada tavarat takaisin milloin tahansa, kunhan niitä ei ole myyty tai lahjoitettu kierrätyskumppaneillemme. Saadaksesi myynnissä olevat tavarat takaisin, peruuta myynti ilmoituksen kautta ja maksa ilmoitusmaksu sekä palautuskulut.
Yhteystiedot
Chattaa kanssamme
Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään!
Arkisin 10-18
Soita meille
Pidä tilausnumerosi tai myyntitunnuksesi valmiina.
Arkisin 10-16 (Vain englanti ja ruotsi)
Sähköposti
Kuvaile, mihin tarvitset apua, ja liitä mukaan tilaustunnuksesi tai myyntitunnuksesi.
Vastausaika 3–4 arkipäivää